Nicholas C

Co-Founder of KRISSTALK forums, an owner’s support group and all things KRISS Vector related. Nick found his passion through competitive shooting while living in NY. He participates in USPSA and 3Gun. He loves all things that shoots and flashlights. Really really bright flashlights.

Any questions please email him at [email protected]


Advertisement

  • 1leggeddog

    Holy shit

    But at the same time i wonder what this is doing on a Firearms blog.

    • Nicholas Chen

      It is loosely a firearm.

      • BryanS

        Can we get a sporting purpose ruling?

        lol

      • 1leggeddog

        More like a firebarrel. :D

    • http://www.thefirearmblog.com/ Phil W “Senior Writer TFB”

      Because it’s interesting, kinda funny and way stupid to try it out.

      • 1leggeddog

        I’ll give you that :p

  • iksnilol

    Calcium carbide. It produces acetylene (welding gas) when it comes in contact with water. Let it gather in a container and light it…BOOM and a barrel flies in the air.

    Brings back memories.

  • Tyler John Richards

    Laughed my @ss off in the middle of work with the first one haha

  • lupus

    First video there are some drunkards playing with trash can.
    Second is not from Poland.

    • Wosiu

      Confirm, it is not from Poland (probably from Serbia), only title of video is in Polish.

  • MrPhantom

    Exclusive leaked footage of the Polish Space Marine training program

  • sianmink

    Polan can not into space.

    • gunslinger

      kerbal kan!

    • Phil Ossiferz Stone

      /sheds tear

  • Frank J

    Wondering if anyone can come out of it in 2 stage drum rocket

  • gunslinger

    first vid..
    i’ll take a ruptured ear drum with a side of dislocated shoulder please.

  • gunslinger

    reminds me of the guns who launch anvils as well. better be in a very ope area and run very fast

  • Pete

    This reminds me of the first time I saw this on… oh yeah, it was here.
    http://www.thefirearmblog.com/blog/2012/04/16/osterschiesen-easter-shooting/

    It’s called “Osterschießen” (Easter Shooting). It’s apparently a popular thing in Southern Austria.